Organisatie

Koninklijke Verkade Nederland is opgericht in 1886 in Zaandam door de familie Verkade en is sinds 2014 onderdeel van Yildiz Holding. Yildiz Holding, CEEMEA’s grootste voedingsmiddelenorganisatie, heeft zijn business in koek en chocolade bij elkaar gebracht onder de wereldwijde onderneming: pladis (www.pladisglobal.com). Pladis is een wereldwijde leider in koek en zoetwaren met activiteiten in 120 landen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië en Amerika. Onder pladis vallen 34 fabrieken in 13 landen met ruim 16.000 werknemers. In Nederland (Zaandam) werkt men dagelijks met bijna 300 ambitieuze en gemotiveerde medewerkers met plezier aan de sterke marktposities van de merken binnen de categorieën koek, tussendoor en chocolade, zowel vanuit huis als onderweg. Met het het doel “we promise hapiness to the world with every bite”.

Functie

In deze rol ben je HR eindverantwoordelijk voor de 220 medewerkers die elke dag met trots de heerlijke koekjes en tussendoortjes maken. Je bent onderdeel van het management team, je geeft leiding aan de HR Adviseur en HR Officer en je werkt nauw samen met de HR Business Partners voor Commercie en Europa. Deze rol rapporteert hiërarchisch aan de HR Director en functioneel aan de Plant Manager. Je vervult een coachende rol voor het MT en bent kartrekker voor (cultuur-) veranderingen en leiderschaps- en talentprogramma’s. Samen met jouw HR collega’s werk je aan de employer branding van het bedrijf en zorg je voor een indrukwekkende onboarding voor nieuwe collega’s. Als HR Manager ben je volwaardig gesprekspartner van de diverse leidinggevenden en andere stakeholders en coacht hen waar nodig. Ondernemerschap, eigenaarschap, positieve energie, initiërend vermogen en gedrevenheid worden binnen Pladis/Verkade zeer gewaardeerd.

Functie-eisen

  • Circa 5 jaar ervaring als HR Manager of volwaardig HR Business Partner
  • Ervaring in een vergelijkbare (maak) industrie
  • Eigenaarschap, positief kritisch, stevige persoonlijkheid
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, verbinder
  • Proactief, authentiek, zelf startend
  • Open en oprecht, humor

Aanbod

  • Een brede zelfstandige HR-rol bij een gezonde professionele A-merk organisatie
  • Ruimte voor eigen initiatieven de mogelijkheid om direct impact te maken
  • Een vierdaagse werkweek behoort tot de mogelijkheden
  • 24 vakantiedagen, met daarbovenop 10 ATV dagen

Inlichtingen

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Natasja van den Heuvel (06-51 049 653) of Merel Piets (06-51 558 558). Graag ontvangen wij jouw cv via de knop “solliciteren” Wij nemen dan op korte termijn contact met je op.