Organisatie
Een mooie rol voor een ervaren HR Business Partner die toe is aan een volgende stap. Vanuit het hoofdkantoor in de Botlek en op de diverse projecten werkt Ballast Nedam Industriebouw met 200 vaste collega’s (en een grote hoeveelheid tijdelijke krachten) aan projecten in de industriële dienstverlening. De teams richten zich binnen deze projecten op de disciplines civiel, mechanisch en E&I. Denk daarbij aan kleinschalige renovaties tot aan grote integrale nieuwbouwprojecten in opdracht van diverse private klanten in onze branche. Samenwerken en voor elkaar zorgen zijn daarbij belangrijke kernwaarden. Iedere collega kan zijn of haar talent laten zien als onderdeel van één geheel. Deze organisatie kent een echt hands-on cultuur. Samenwerken en veiligheid staan hierbij voorop. Men is terecht trots op het werk dat geleverd wordt. Daarnaast is er volop ruimte voor gezelligheid!
Functie
Als HR Manager rapporteer je aan de Algemeen Directeur en geef je leiding aan een klein team. Alhoewel er op centraal niveau een goed functionerende HR organisatie is, werk je voor dit specifieke onderdeel zeer autonoom. Eigen initiatieven en daar vervolgens mee aan de slag gaan, samen met het team, wordt dan ook zeer gewaardeerd en daarvoor is alle ruimte. Onderwerpen die momenteel spelen zijn onder meer strategische personeelsplanning, onboarding en de ontwikkeling van mensen. Ballast Nedam Industriebouw is een buitengewoon platte organisatie waardoor er korte communicatielijnen zijn, er snel gehandeld kan worden en samenwerken vanzelfsprekend is!
Functie-eisen
- Circa 4 jaar ervaring als HR Manager of Senior Business Partner die de stap naar leidinggeven wil maken
- Ervaring in een vergelijkbare, stoere organisatie
- Eigenaarschap, oprechte interesse, stevige persoonlijkheid
- Leidinggevende/coachende vaardigheden, verbinder
- Proactief, authentiek, zelf startend, pragmatisch
- Open en oprecht, humor
- Engels goed
Aanbod
- Een brede zelfstandige HR-rol bij een organisatie waar samenwerken en kwaliteit bovenaan staat
- Werken in een organisatie met korte communicatielijnen en een zeer goede, positieve sfeer
- Ruimte voor eigen initiatieven de mogelijkheid om direct impact te maken
- Hybride werken behoort tot de mogelijkheden
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een auto
Inlichtingen
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Natasja van den Heuvel (06-51 049 653) of Merel Piets (06-51 558 558).
Graag ontvangen wij jouw cv en korte motivatie/toelichting via de knop “solliciteren” Wij nemen dan op korte termijn contact met je op.